fredag 3 februari 2012

Nu har vi också en blogg

Jag trodde aldrig detta skulle hända, men nu har vi också skaffat en blogg. Jag, Nalle, och min bästa vän Lelle Fanten. Vi tänkte bara presentera oss själva. Jag börjar; det är jag som är Nalle (på bilden kan ni se vem som är vem). Jag är 35 nalleår men i människoår blir det 4år. Jag har egentligen ingen familj förutom flickorna i trippelrummet, Lelle Fanten och Späckis. Jag är en tröstnalle som alla kramar på när dom är ledsna. Nu över till Fanten.

Hej! Mitt namn är Lelle Fanten, och det är bara för att jag är en ovanligt liten fant. Jag är ett människoår vilket är ungefär 73 elefantår. Jag tycker om äventyr, därför har jag bestämt mig för att åka till New York med min bästa vän Nalle. Jag är en ganska söt lelle fant. Hej då för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar